Wednesday, June 17, 2009

Saya di tagged! Wah! oleh my cutest DiDie..





First skali..thanks Didie!Coz bgi award kat saye(walaupn msih bru lagi gne blog nie hehe..)
Saye knl Didie nie, dri form 4 lgi..
Die mmg sgt2 BAEK!!
Haha..slalu pnjam tdg biru die..
Serius..rindu sgt2 kat die!
Die sgt lmbut n comel!
Dlu kalu ade mslh ngn purname ke, saye slalu g suria kn?
Thanks Didie 4 being my friend!

Okeh2! nie sepuluh fakta n hobby saye! =)

  1. Love my friends so much!
  2. Love my family(harus2!) hehe
  3. Wanna be success in my life..
  4. Sgt2 harap yg sye nie disukai sume org(tp..xthula..hee)
  5. Love 2 shopping! Yeah, buat diriku mnjadi tenang..(walupn hanye window jek..haha)
  6. Love musics so muchhhhhhhhhhhhh! Best! sgt2 best!
  7. Wanna be good girl..
  8. Nk dptkn DL for nxt sem..hihihi..
  9. Nk dpt hp bru..huhuhu..
  10. Hope all my dreams will come true!

0 comment:

Post a Comment